Bröllops tårtor!

Jag har gjort 6st tårtor till ett bröllop i hlegen, tårtorna i sig var ganksa enkla, allt gick smärtsamt att göra själva tårtan, men vägen dit var turbulent. Bruden var nämligen min syster( en syster som jag är MYCKET olik och vi har MYCKET olika smaker och syn på i stort sett ALLT) Så allt har varit en enda lång diskussion om vilja, pengar och vad som faktist går att skapa och ej. Att jag dessutom skulle ha med mig massa saker från skåne upp till Sthlm gjorde inte saken enklare med mitt minne som är helt värdiglöst! Att min syster sedan kom med information i sista sekunden( som bla att vissa tårtor skulle vara laktosfria) gjorde inte saken bättre!

Men slutet gott alting gott. Tårtorna blev jätte fina, bruden vart jätte nöjd trots att hon inte fick som hon vela;) Och den smakade UNDERBART, fick många komplimanger underkvällen, men dem som värmde mest var från min farmor som tyckte tårtan smakade SUPER, och hon är själv en magiker i köket så det var en stor komplimang! Här kommer lite bilder iaf!















Ja lite bilder iaf;) Måste verkligen skaffa mig en bättre kamera!

Vaniljbottnar
Marabouchoklad fluff
Banancreme
Täckt med grädde & SP
Dekorerat med Flowerpasta och kristyr & sockerpärlor från Dr Ouetker



Kommentarer
Erika - Bakglädje

Jättefina bröllopstårtor. Snyggt med vita blommor på vit botten. Och lite, lite färg. Kan tro att det inte är lätt att ordna åt någon som är väldigt olik sig själv. Roligt att alla var nöjda. :-)

2010-09-13 16:38:27
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Linda - Cupcakefluffan

Så himla fina tårtor, så snyggt med det svarta bandet runt och de små svarta blommorna bland de vita

2010-09-13 19:35:35
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Kajsa

Shit vad snygga! Du är så duktig tjejen!

2010-09-13 20:15:50
URL: http://kajsasundin.blogg.se/
madde

Erika: Ja det är jätte svårt är den en "vanlig kund" Så får man ju ge med sig bara. Men med ens syster är det svårare;)



Linda: Tackar! Ja det är jätt fint!



Kajsa: Tack gumman, roligt att höra!

2010-09-13 22:53:51
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Lovisa

Jätte fina !! Vet vad du menar med syster hihi gjorde nämligen min systers bröllopstårta oxå !!

2010-09-14 00:04:10
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
alexandra

såg bilderna från bröllopet på facebook. Fan brorsan är lång nu, det är hårt då de växer om en =) Jag har ju inte sett han på år och dar.... fina bilder btw

2010-09-17 23:29:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!