Göteborgskex!

Jag är en av 20st bloggar som har blivit utmanad i en blog challang av Göteborgskex. Innan fredagen den 5november kommer jag ha presenterat MAX 3 olika smak kombinationer med ost som passar till Göteborgskex utvalda. Och en vecka efter är det 3st vinnare som presenteras av GÖteborgskex. Kommer bli mycket spännande. Så nu har jag gnuggat keni knölarna så det luktar bränt. Och på fredag skall vi ha en lite träff här hemma då vi ska provsmaka några av mina ideer:)

Och i och med detta kommer det även komma en tävling där ni mina kära läsare har chansen att vinna ett kitt från göteborgskex. Härligt va?


 

Tävlingen kommer upp i morgon!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!