Fortsättning följer......

Klockan är nu 02,49 och jag har precis ställt in tårtorna i kylen. Allt som kan gå åt helvete gick åt helvete. Nu står dom och ser super fina ut( även om det ej vart som jag tänkte mig) Men jag var nära ett sammanbrott där ett tag=(

Jag vet ej vad som gick fel men tårtan började svettas när jag hade dekorerat klart den. FAAAAN. Så det var bara att börja om! Jag som köpt den bästaste SP OCH fodrat locket, och ändå böjade skiten att smälta!
Jag har nu gjort allt för att fodra min tårta ( som än så länge inte visar några tecken på att svettas) Så  HÅLL TUMMARNA att den klarar natten=(( Annars vet jag inte vad jag gör, ger bort den gratis i morgon!

Så konstigt att av 2st likadana tårtor börjar den ena att svettas, då jag gjort dem exakt lika. Jaja något har jag säkert lärt mig=// Hoppas den smakar lika bra i morgon som den andra oxå!

Nä nu ska jag tigga till mig en massage, för min rygg dödar mig!

Bilder får ni i morgon ( om det finns  någon tårta kvar:S)


Kommentarer
MM Cake Design

Hoppas att allt gick bra! Väntar på bilderna.

2010-10-17 08:55:44
URL: http://marimilocakedesign.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!