Älskade sickepott!

Visst är det underbart att baka och arbeta då man har riktiga verktyg, om det sedan är söta som socker gör det ju ännu roligare!

Jag hittade denna underbart söta Slickepott på Lagerhaus och föll direkt, retro söt och helt underbart material, använder denna jämt nu! Att den sedan matchar mina margaretha skålar ger det ju ett stort plus:)



 

 

Som sagt, slickepotten från Lagerhaus.

Och de söta blåa Margaretha skålarna är från Mikadesign - Mina favoriter i köket som jag jämt bakar i, så himla smidigt med lock! Köpa dina skålar hos Mikadesign du med!

 


Kommentarer
Emelie Angelica

Ja absolut, den är köpt på Topshop och går på 1499 kronor! :)

2010-10-09 13:54:12
URL: http://billytilly.blogg.se/
Linda - Cupcakefluffan

Lagerhouse har verkligen mycket kul och till bra priser :-)

2010-10-10 09:58:55
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!