Kakburken!

Ja igår vart det lite oplanerad shopping, eller rättare sagt STRESS shopping. Då jag verkligen måste få hem sakerna till nästa helg!
Dock som alltid då man stressar så missar man över HÄLFTEN av vad man skulle beställa! TYPISKT! Så jag får hoppas att ULIMATE CAKE i Malmö har det jag mer måste köpa, annars får man improvosera:D

 

Bla köppte jag en anslagsring (hette det så?) Att baka i , som dessutom är inställningsbar 18-30cm. Superbra, har aldrig bakat i en sådan så får se hur det går:) Har du testat det? Något man bör tänka på???




Detta är vad jag borde ha beställ oxå-( listan bli bli hur lång som helst, men dett aär prio 1)





Har du all du "behöver" innom bakning`??

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!