GODISEXPERTER SÖKES!

Till hösten kommer årets godaste tävling tillbaka – Din Påse! I årets upplaga kommer vi att behöva tre kunniga godisälskare till vår expertpanel som ska hjälpa oss att utse den absolut bästa godispåsen bland alla de fantastiska tävlingsbidrag vi hoppas att få in. 

Är du en godisgourmet av världsklass? Vill du använda denna gåva för att hjälpa Malaco att ta fram världens bästa godispåse?
 

Om svaret är: Ja, det vill jag! 
Maila då: malaco. info@leafsweden.se innan måndag den 10/5 och svara på:
 
  1. Vad gör dig till en bättre godiskännare än alla andra?
  2. Hur ser den perfekta godispåsen ut enligt dig?
Som medlem i denna prestigefyllda expertpanel kommer du förutom evig berömmelse även få tillgång till ett stort lager av researchmaterial i form av Gott & Blandat.

Som expert kommer du att få bedöma och kommentera tävlingsbidrag. Du kommer även att få dela ut olika utmärkelser till tävlingsbidrag som du tycker är bra och hjälpa vår jury att utse vinnare i tävlingen.

För att förstå den sofistikerade processen bakom skapandet en Gott & Blandat påse kommer du också att få en utbildning på Malacos kontor i Malmö där du kan förfina dina godiskunskaper.
 

Malaco och alla andra godisälskare i Sverige behöver din hjälp


Detta låter väl inte heeelt fel, eller:D?

Kommentarer
Annelie Andersson

Oh! Godistestare, det vore något det! ;)



Den kommande cupcakestävlingen låter mycket mycket intressant. Jag har ett superrecept på lager faktiskt. :) Men det finns ju MASSOR av goda cupcakes!



Jag håller tummarna krampaktigt för dagens tävling, innan jag ger mig in på nästa. :)



Tack för en trevlig blogg!

2010-05-04 08:19:45
URL: http://antiann.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!