Tårtbotten!

Det vart lite sent idag då den fick gräddas längre än jag trodde så idag får ni bara se tårtbotten.
Själva A:en ska delas och sedan får de frysas tills jag ska ha den! Om ca 2 veckor, så ni får vänta tills dess innan ni får se den klar! Skall även göra resten av bokstäverna men dom väntar jag med! Detta var som sagt den första testbotten.
Dom små cirklarna breve, skar jag ut av resterna från tårtbotten, dom skall jag göra till små bakelser i morgon, så då får ni se dom i all sin skrud;)

Den som väntar på något gott.....



Efter life fix fick jag till A:et och vart jätte nöjd:D Ska ju så klart vara ett "hål"i mitten men det skall jag fejka med sockerpasta då det för det första blir mer att äta;) Men även så blir tårtan lite stadigare!

Recept på denna smek hittar ni HÄR. Första gången jag använder denna själv faktist, men var ootroligt saftig och god.


Kommentarer
Lexi

Åh, vad häftig!

2010-03-10 22:59:05
URL: http://lexismode.blogg.se/
Michelle

Hej!



Tack så mycket för ditt fina meddelande på webbutiken! :)



Ska kanske prova denna recept nästa månad när jag o Niclas fyller år (vi fyller nästan samtidigt).



Hade du haft en bageri så var jag en stamkund där!



Mvh



Michelle

2010-03-10 23:12:47
URL: http://www.prydnadskuddar.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!