Kakformar.se

Nu ligger tårtbottnarna i ugnen, sambon är och trummar och jag sitter o kollar på let´s dance. Danmarks resan var mycket mysig, dock hade jag sett fram emot en fika (då jag äter GI hela veckorna) så vi tog ett varsit wienerbröd, som tyvär INTE alls var goda, vart inte alls luftiga och spröda utan mer tunga och våta:( Men vi fick 2 st för 14kr då kasörska måste ha räknat fel, så ska väl inte klaga=)

Tänkte visa er vad jag fick i veckan.



Formarna är från KAKFORMAR. Jätte fina och tack så HEMSKT mycket för dom!
KAKFORMAR har ju dessutom stor utförsäljning!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!