gräddtoppar

Gräddtoppar, gräddbullar, kokostoppar kärtbarn har många namn, mina heter gräddtoppar iaf:D


De vart lite "platta" men jag trodde de skulle bli mäktiga annars!



Som ni ser är de olika fyllningar.
Gul till vänster= choklad,citron,jordgubb och apelsin smaksatta.
Violett i mitten= Helt original
Vit till höger= Mint choklad

Den gula vart en favorit för både mig och min sambo, mycket frisk och god



Vart många så sambon ska ta med till jobbet, får se vad deras betyg blir. Mitt blir 4, enkla, billiga och oootroligt goda=)

Recept hittar ni här:


Kommentarer
Eleonore

ÅH va gott det receptet ska jag göra någon dag :D



Jaså? Men då är jag ju med så klart!

kram

2010-03-17 07:20:45
URL: http://fikamed.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!