Resultat!

Av mötet alltså!
Jo det kommer bli så roligt att göra dessa tårtor, mina första barn tårtor! Kommer bli 4st i ADAMS namn! Det vill säga, första tårtan är ett A andra ett D osv. spännande va, inte bara min första barntårta utan även första figur tårtorna! Just nu sitter vi och tar det sista besluten ang fyllningarna och inköpen. Dekorationen är redan bestämmd och kommer bli skit fina!!

Ser så mycket fram emot när jag har SP och färgerna i mina händer. SKAPA!
Dock kollat runt på olika webshopar och inser att man vill ha allt och behöver allt oxå typ, man kan inte ha för mycket baksaker!!

Nu skall jag mysa med karln!

Kommentarer
Jenny

Man kan absolut inte ha för mycket baksaker! När jag började att baka förra året och köpte en hel del baksaker så sa alltid min sambo, "men du, vart ska allt få plats?". Det fick plats, man hittar alltid plats! :)

2010-03-11 09:01:07
URL: http://remesbageri.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!