Provbakning

Jo jag ska baka cupcakes till en bröllops beställning nästa helg och tänkte att då test bakar jag för att se att dem verkligen blir som jag önskar! De som vart över skickade jag med sambon till jobbet, så hoppas att dem uppskattades där! Jag tyckte dem var grymmt goda iaf! ( kan dock säga att dekorationerna ska inte vara som på bilden;P Jag bara dekorerade dem med det som fanns klart här hemma kl 23,00 en ferdag kväll!



Chokladcupcakes fyllda med tobleronefluff och toppade med syrlig hallonmousse (fy fasiken så goda dem vart) Dekorerade med blommor i kristyr(hemma gjorda) och choklad bladen är från Dr.Oetker



Cupcakesen på bakre raden har även choklad hjärtan från Dr.Oetker



dessa åt jag o sambon upp;P


Recepten kommer senare! Ett måste att pröva;P

Kommentarer
linn

var hittar man receptet på dessa fina cupcakes ?

Svar: Här är frostingen: http://maddesmumms.blogg.se/2010/september/hallonfrosting.html#comment
Och här är cuppisarna: http://maddesmumms.blogg.se/2010/september/chokladcupcake.html#comment
Madde

2012-10-25 19:19:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!