Cloetta!

Jag fick ju ett paket från cloetta med lite smakprover på deras nya faretrade choklad, och nu har jag tagit mig ett smakprov på alla och tänkte nu ge er mitt omdömme:D Alla var mycket goda och jag kommer använda mig mycket av dom i framtiden!!!

På 1:a plats kommer:



MINT. Jag är en sucker för denna, även om minten skulle kunna få vara liiite starkare i smaken.

2:a plats


Hasselnöt. jag som i vanliga fall inte tycker om det, skulle ta en liiten bit men slutade med att jag åt upp hela faktist:D

Och Delad 3:e plats


 

Mjölkchoklad & Tranbär Cashew nötter!!!!

 

Kan dock påpeka att dom hade lika gärna kunnat haft alla på delad första plats. Och att dom dessutom är Fairtrade gör att man kan äta och njuta me dliite bättre samvete:)

Så skynda in och ät och njut:D av Cloetta!


Kommentarer
Madeilene

sv: heh tack :)



ja jag ska fundera på tävlingen, gillar inte att baka så värst mkt ;)men alltid nice med tävlingar hahaha

2010-04-16 11:03:23
URL: http://justmadde.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!